Er du Translatørforeningens nye studentermedhjælper?

Vi leder efter en ny studentermedhjælper til 8 ugentlige timer i gennemsnit.

Du vil hos Translatørforeningen få et bredt ansvarsområde, en fleksibel arbejdsplads og et tæt kollegialt samarbejde.

Vi er på udkig efter en studentermedhjælper, der selvstændigt kan varetage følgende primære opgave:

• bogholderi (det er en fordel, hvis du har et kendskab til e-conomic). Bogholderiet afstemmes i samarbejde med foreningens kasserer, mens der er en revisor, der står for regnskabet.

Dernæst forventer vi, at du sammen med den daglige sekretær, kan og vil påtage dig følgende opgaver:

• besvare telefon
  • besvare mails
  • gøre klar og rydde af ved kurser
  • generel administration
  • gå til hånde, hvor der er brug for det
  • det er et plus, hvis du er lidt af en teknisk Office-haj.

Arbejdstid og sted

Arbejdet foregår på Hauser Plads i København, arbejdstiden er efter aftale. Der vil være enkelte dage med kurser og medlemsarrangementer samt middage, der ligger sidst på dagen, ligesom der er enkelte dage/weekender med rejseaktivitet i Danmark.

Lidt om Translatørforeningen og sekretariatet

Translatørforeningen er en interesseorganisation for uddannede translatører samt translatører og tolke i Danmark og udlandet. Vores primære arbejde handler om at assistere vores medlemmer og skabe rum for faglig sparring til og mellem dem, hvorfor vi også selv udbyder kurser og arrangementer. Vi arbejder desuden for at få genindført uddannelse og national certificering af translatører i Danmark. Derudover fungerer vi som garant for vores medlemmers kvalitet som translatør og/eller tolk. Som sekretariat bistår vi desuden foreningens udvalg med praktisk hjælp og sparring.

Hos os får du:

• oplæring
  • egne ansvarsområder
  • egen skrivebordsplads på Hauser Plads
  • mobil arbejdstelefon (til de enkelte timer, hvor du har pasningen)
  • arbejdscomputer
  • mulighed for delvist selvbetalt frokost
  • en sød kollega, der bliver din daglige overordnede, selvom det er bestyrelsen, der bliver din faktiske chef
  • løn og vilkår efter aftale.

Vi indkalder løbende til samtale, så send os gerne din ansøgning og dit CV så hurtigt som muligt.

Vi ser frem til at høre fra dig på mail mail@translatorforeningen.dk eller på tlf. +45 33 11 84 14 (kl. 10-14)