Sommermiddag i Aarhus // kun for medlemmer

Kære medlem

Kom og fejr sommerens komme til Translatørforeningens sommermiddag i Aarhus.

Sommermiddagen i Aarhus foregår torsdag den 2. juni 2022 kl. 18:00 på restaurant Havnær.

Restauranten ligger ude på Aarhus Ø med udsigt over vandet. Andressen er Dagmar Petersens Gade 119, 8000 Aarhus C. Ankomstinformationer og parkeringsoplysninger nederst.

Sommermiddagen i København foregår efter den ordinære generalforsamling torsdag den 19. maj 2022 på Hauser Plads.

Du er naturligvis velkommen til den af de to middage, du måtte ønske, lige meget hvor du bor i landet. Kommer du med i Aarhus, og dermed ikke deltager i København, så husk at give et andet medlem din fuldmagt til generalforsamlingen du finder fuldmagten her: FULDMAGT.

*

Menuen på Havnær byder på en aften med social dining (fade på bordene) inkl. 2 vand/vin/øl samt isvand – og slutteligt kaffe/te (øvrige drikkevarer er på egen regning).

Vi starter med 5 små snacks til opvarmning.
Herefter følger:
Marineret fisk med sommerkål
Terrin på fisk med Vesterhav ost og persille
Ristet fisk med ærter og smøremulsion
Krokette på torsk med skaldyrssauce
Tørret nakkefilet med tilbehør
Langtidsstegt okse med glaseret rødder
Svinekæbe med kartoffelkompot

Og desserten er:
Variation af rabarber
*

Har du behov for, at der bliver taget særlige hensyn i ingredienslisten for netop din mad, så skriv det til os sammen med din tilmelding.

Endelig tilbagemeldingsfrist den 18. maj 2022 kl. 12:00.

Tilmelding sker på: mail@translatorforeningen.dk til Caroline eller Maria inden fristen ovenfor. Husk for god ordens skyld at notere, om du møder op i København den 19. maj eller Aarhus den 2. juni (såfremt tilmeldingerne kommer til at krydse hinanden i sekretariatets indbakke). På forhånd mange tak.

Vi glæder os til at se jer alle sammen.

ANKOMST TIL HAVNÆR

Du kan se rejsevejledning fra Aarhus H til Havnær her, hentet fra Rejseplanen.

Der er fx parkering i Q-park i Z-huset 200 meter fra Havnær mod betaling, åbent til midnat: Z-huset (q-park.dk)

EFTERUDDANNELSESPOINT

Du kan notere 1 point for at deltage i sommermiddagen.

DELTAGERLISTE

Skal du med, har du modtaget en kode til at læse denne fil: Deltagerliste til sommermiddagen i Aarhus – Translatørforeningen (translatorforeningen.dk)