Translatørforeningen inviterer til en eftermiddag med Søren Rasmussen, der er ekspert i reklamationshåndtering og forfatter til bogen ”De satans kunder”.
På kurset lærer du, hvordan du kan med udgangspunkt i en reklamation kan skabe høj kundetilfredshed og loyale kunder og få den økonomiske gevinst, som følger med. Du vil få forståelse for, hvorfor kunder klager, og hvorfor det er svært at gøre det rigtige, når der kommer reklamationer. Endelig vil du få en samlet metode, du omgående kan tage i brug, og som vil skabe resultater med det samme.
På kurset får du mere at vide om:
- Værdien af loyale kunder, såvel økonomisk som trivselsmæssigt
- Kunders psykologiske behov, særligt i forhold til reklamationer
- De barrierer og paradokser, som gør det kompliceret
- De principper og værdier, som skal være fundament for din kundedialog
- En sammenhængende metode til håndtering af reklamationer
Underviser
Søren Rasmussen har arbejdet med kunder og dermed også med reklamationer gennem hele sin karriere. Søren er uddannet produktionsingeniør og har en HD i afsætning og betegner sig samtidig som en ægte sprognørd og en dreven kommunikator. Gennem sit arbejdsliv i en produktionsvirksomhed med 350 ansatte og som iværksætter i telebranchen har Søren erfaring med, hvordan man med god reklamationshåndtering kan skabe succes med kunder.
Dato
Mandag den 10. juni 2024
Tid
15:00-18:00
Sted
Mødelokalet Klokketårnet
Akademikertårnet
Lindevangs Allé 2
2000 Frederiksberg
Pris
Medlemmer: kr. 1.200 ekskl. moms
Andre: kr. 1.500 ekskl. moms
Efteruddannelsespoint
Husk at notere dine efteruddannelsespoint. Dette kursus giver i alt 4 point.
Tilmelding
Tilmeldingsfristen er den 27. maj 2024 kl. 12 til sekretariatet på mail@translatorforeningen.dk
Efter tilmeldingsfristen betragtes tilmeldinger som bindende.
Kursusarrangør
Henriette Faber og Translatørforeningen
Deltagerliste
Fremsendes efter tilmeldingsfristen.
Kursusbevis
Vi udsteder ikke kursusbeviser længere af hensyn til miljøet, men det kan naturligvis rekvireres via sekretariatet; du skal blot bede om det. Beviset fremsendes på mail efterfølgende.