Sommermiddag i Aarhus // Kun medlemmer

Translatørforeningens sommermiddag 2024 i Aarhus foregår torsdag den 6. juni 2024 kl. 18:00 på Restaurant Mellemrum på Fredens Torv 2.

Mellemrum har sat tre ord ind i sit logo: Håndværk, hygge og energi, og under de løfter serveres der denne sommeraften følgende sommermenu, som de kalder hverdagslykke, og maden serveres som social dining:

1. Servering
Pani puri med laks & æbler
Hjertesalat med asparges
Wontonflager & æggeblommecreme
“yakatori” grillet selleri
Cremet Loke friskost fra Arla Unika med sprød salat af “sommer” squash.

2. Servering
Sommerkål med syrnet fløde & øllebrødsflager
Kyllingeterrin af dansk kylling med ærter
Sommer frikassé af dansk kalv med kartoffel
Bagte jordskokker & syltede hvide asparges
Grillet agurker & pocherede radiser.

Drikkevarer
Der serveres i alt to glas vin, øl eller hjemmelavet saft per medlem og filtreret vand med/uden brus samt afslutningsvis kaffe/te og petit four.
Alt dette får du som en del af dit medlemskab. Alle øvrige drikkevarer er for egen regning, som afregnes med restauranten på aftenen.

Sommermiddag i København
Sommermiddagen i København foregår i forlængelse af den ordinære generalforsamling torsdag den 23. maj 2024 på Frederiksberg Rådhuskælder: INDKALDELSE TIL ORDINÆR GENERALFORSAMLING & SOMMERMIDDAG I KØBENHAVN // KUN MEDLEMMER – TRANSLATØRFORENINGEN (TRANSLATORFORENINGEN.DK)

Du er velkommen til den af de to middage, du foretrækker. Deltager du i Aarhus, og dermed ikke i generalforsamlingen og middagen i København, så husk at give et andet medlem din fuldmagt til generalforsamlingen  du finder fuldmagten her: FULDMAGT.

*

Har du særlige behov, der skal tages højde for, så skriv det til os sammen med din tilmelding.

Endelig tilbagemeldingsfrist er torsdag den 23. maj 2023 kl. 10:00.

Tilmelding sker på: MAIL@TRANSLATORFORENINGEN.DK til Caroline inden fristen ovenfor. Husk for god ordens skyld at notere, om du møder op i København den 23. maj eller Aarhus den 6. juni (såfremt tilmeldingerne kommer til at krydse hinanden i sekretariatets indbakke). Tusind tak.

I tilfælde af afbud, bedes du meddele dette senest tre dage før, da foreningen herefter hæfter for alle tilmeldinger. På forhånd mange tak og på glædeligt gensyn til en sommerlig aften på Fredens Torv.

ANKOMST TIL MELLEMRUM
Mellemrum ligger i absolut gåafstand fra rutebilsstationen og banegården. Og vel ligeså i henhold til parkeringshusene i Østergade og under Telefonsmøgen.

EFTERUDDANNELSESPOINT
Du kan notere 1 point for at deltage i sommermiddagen.

DELTAGERLISTE
Fremsendes mandag den 27. maj 2024