NY DATO // Master Class i fransk

Master Class i fransk, juridisk sprog

DER ER NY DATO: 7. maj 2021

Beskrivelse
Kurset tager udgangspunkt i deltagernes egne spørgsmål. Deltagerne sender derfor forud for afholdelsen af Master Class konkrete spørgsmål til juridiske tekster eller termer, som de er stødt på i deres arbejde med juridisk oversættelse. Spørgsmålene vil blive søgt besvaret og gennemgået i løbet af kurset. Desuden kan der fremsendes ønsker til behandling af specifikke delemner. Spørgsmål m.v. mailes til underviseren senest 1 uge før afholdelsen af Master Class.

Underviser
Advokat Maria Fontanet, Jurisprudence
mf@jurisprudence.dk

Online deltagelse
Hvis du ikke kan deltage fysisk, vil du til denne master class have mulighed for at deltage på en Zoom-forbindelse.
Prisen for online deltagelse er 400 kr. for medlemmer.
Du får ikke forplejning, og selvom du kan bidrage til samtalen, vil oplevelsen ikke være helt den samme, som ved fysisk deltagelse, eftersom dele af holdet vil sidde samlet og master class er baseret på diskussion. Du vil dog modtage materiale forud på lige fod med de øvrige kursister, og kursusbevis efterfølgende.

Dato
Fredag den 7. maj 2021

16:30-19:00

Lokale M2
Hauser Plads 20, 3. sal

Medlemmer: 600 kr. ekskl. moms
Online:400 kr. ekskl. moms
Andre: 850 kr.  ekskl. moms
Online: 650 kr. ekskl. moms

Forplejning
Sandwich, vand og kaffe/te

Efteruddannelsespoint
Du kan som medlem af foreningen notere 4 point for din deltagelse i dette arrangement. /Efteruddannelsespointoptjeningsperioden er suspenderet for 2020-2021.

Der er 9 fysiske pladser på kurset.
Skriv eksplicit, hvis du blot ønsker at deltage via Zoom.
Tilmeldingsfristen er den 26. april 2021 til sekretariatet på mail@translatorforeningen.dk

Kursusarrangører
Rose Nira Glad, Laurence Cadier og Translatørforeningen

Deltagerliste